Jump to content


Losing it L.A


37 replies to this topic

#21 RUSHHEAD666

RUSHHEAD666

    My name is Earl

  • Members
  • 30019 posts
  • Gender:Male
  • Location:California

Posted 06 August 2015 - 03:47 AM

View Postx1yyz, on 04 August 2015 - 09:25 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

Same here.  It was the best show I've ever seen.

RUSHHEAD666 said:

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

I'm right there with you.  There is no way I could *not* see this band again if they did more shows.

Let's go together Rush Girl!  :)  I'm single!

Sponsored Post

#22 Rush-O-Matic

Rush-O-Matic

    Prime Mover

  • Members
  • 755 posts
  • Gender:Male

Posted 06 August 2015 - 08:29 AM

View PostSgt.D, on 06 August 2015 - 03:19 AM, said:

I just saw the best 'multicam edit'  LA Losing it! I can't seem to paste anything but someone needs to find it and post it. It took me back to Sat in all it's glory, tears and all. Very well done vid by Bucksawz Post.

https://www.youtube....h?v=8SFA5ScV7cU

#23 x1yyz

x1yyz

    The Shark Whisperer

  • Members
  • 8821 posts
  • Gender:Female
  • Location:Oakland, CA
  • Interests:Stuff. And things.

Posted 06 August 2015 - 10:18 AM

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 03:47 AM, said:

View Postx1yyz, on 04 August 2015 - 09:25 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

Same here.  It was the best show I've ever seen.

RUSHHEAD666 said:

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

I'm right there with you.  There is no way I could *not* see this band again if they did more shows.

Let's go together Rush Girl!  :)  I'm single!

I am not, though.

#24 troutman

troutman

    My views are fishy

  • Members *
  • 44549 posts
  • Gender:Male
  • Location:Anchorage, Alaska

Posted 06 August 2015 - 10:23 AM

View Postx1yyz, on 06 August 2015 - 10:18 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 03:47 AM, said:

View Postx1yyz, on 04 August 2015 - 09:25 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

Same here.  It was the best show I've ever seen.

RUSHHEAD666 said:

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

I'm right there with you.  There is no way I could *not* see this band again if they did more shows.

Let's go together Rush Girl!  :)  I'm single!

I am not, though.

Earl,

There is a roller coaster waiting young man. :lol: :D

#25 MarKo

MarKo

    Restless Young Rushmantic

  • Members
  • 96 posts
  • Location:Ireland
  • Interests:Guitar,music,soccer,

Posted 06 August 2015 - 12:41 PM

View PostRush-O-Matic, on 06 August 2015 - 08:29 AM, said:

View PostSgt.D, on 06 August 2015 - 03:19 AM, said:

I just saw the best 'multicam edit'  LA Losing it! I can't seem to paste anything but someone needs to find it and post it. It took me back to Sat in all it's glory, tears and all. Very well done vid by Bucksawz Post.

https://www.youtube....h?v=8SFA5ScV7cU
Nice work....tops it off nicely.

#26 Prime Mover and Shaker

Prime Mover and Shaker

    SOCN Court Jester

  • Members *
  • 10205 posts
  • Gender:Male
  • Location:Tucson, AZ

Posted 06 August 2015 - 03:51 PM

I was there - wow.  Moving, to say the least!

#27 RUSHHEAD666

RUSHHEAD666

    My name is Earl

  • Members
  • 30019 posts
  • Gender:Male
  • Location:California

Posted 06 August 2015 - 04:55 PM

View Postx1yyz, on 06 August 2015 - 10:18 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 03:47 AM, said:

View Postx1yyz, on 04 August 2015 - 09:25 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

Same here.  It was the best show I've ever seen.

RUSHHEAD666 said:

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

I'm right there with you.  There is no way I could *not* see this band again if they did more shows.

Let's go together Rush Girl!  :)  I'm single!

I am not, though.

HAHAHA!  All the good ones are taken!

I have no idea how to date!  Oh well!

Cheers!

#28 RUSHHEAD666

RUSHHEAD666

    My name is Earl

  • Members
  • 30019 posts
  • Gender:Male
  • Location:California

Posted 06 August 2015 - 04:56 PM

View Posttroutman, on 06 August 2015 - 10:23 AM, said:

View Postx1yyz, on 06 August 2015 - 10:18 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 03:47 AM, said:

View Postx1yyz, on 04 August 2015 - 09:25 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

Same here.  It was the best show I've ever seen.

RUSHHEAD666 said:

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

I'm right there with you.  There is no way I could *not* see this band again if they did more shows.

Let's go together Rush Girl!  :)  I'm single!

I am not, though.

Earl,

There is a roller coaster waiting young man. :lol: :D

Hahaha!  Thanks buddy!  I can't wait to jump on board!  Ups and downs!  It's life baby!

#29 troutman

troutman

    My views are fishy

  • Members *
  • 44549 posts
  • Gender:Male
  • Location:Anchorage, Alaska

Posted 06 August 2015 - 05:04 PM

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 04:56 PM, said:

View Posttroutman, on 06 August 2015 - 10:23 AM, said:

View Postx1yyz, on 06 August 2015 - 10:18 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 03:47 AM, said:

View Postx1yyz, on 04 August 2015 - 09:25 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

Same here.  It was the best show I've ever seen.

RUSHHEAD666 said:

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

I'm right there with you.  There is no way I could *not* see this band again if they did more shows.

Let's go together Rush Girl!  :)  I'm single!

I am not, though.

Earl,

There is a roller coaster waiting young man. :lol: :D

Hahaha!  Thanks buddy!  I can't wait to jump on board!  Ups and downs!  It's life baby!

I think at my age I would ride that coaster again,

Just for the memories. :codger:

#30 Rushman14

Rushman14

    Mr. Hollywood

  • Members *
  • 11059 posts
  • Gender:Male
  • Location:Los Angeles

Posted 06 August 2015 - 05:44 PM

View PostRUSHHEAD666, on 05 August 2015 - 03:23 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 05 August 2015 - 02:07 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

Come Hell or High Water.  I don't give a shit.

Forever RUSH

RUSH IS FOREVER!
I am at 60 shows myself. Indeed just a drop in the bucket...

No fuckking way!  We both live in Concord and we both have seen RUSH 60 times?

We are brothers!

Triplets. The Forum marked exactly 60 shows for me starting with AFTK in '77

#31 x1yyz

x1yyz

    The Shark Whisperer

  • Members
  • 8821 posts
  • Gender:Female
  • Location:Oakland, CA
  • Interests:Stuff. And things.

Posted 06 August 2015 - 09:46 PM

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 04:55 PM, said:

View Postx1yyz, on 06 August 2015 - 10:18 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 03:47 AM, said:

View Postx1yyz, on 04 August 2015 - 09:25 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

Same here.  It was the best show I've ever seen.

RUSHHEAD666 said:

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

I'm right there with you.  There is no way I could *not* see this band again if they did more shows.

Let's go together Rush Girl!  :)  I'm single!

I am not, though.

HAHAHA!  All the good ones are taken!

I have no idea how to date!  Oh well!

Cheers!

:cheers:

#32 RUSHHEAD666

RUSHHEAD666

    My name is Earl

  • Members
  • 30019 posts
  • Gender:Male
  • Location:California

Posted 07 August 2015 - 01:09 AM

View PostRushman14, on 06 August 2015 - 05:44 PM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 05 August 2015 - 03:23 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 05 August 2015 - 02:07 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

Come Hell or High Water.  I don't give a shit.

Forever RUSH

RUSH IS FOREVER!
I am at 60 shows myself. Indeed just a drop in the bucket...

No fuckking way!  We both live in Concord and we both have seen RUSH 60 times?

We are brothers!

Triplets. The Forum marked exactly 60 shows for me starting with AFTK in '77

That's incredible!!!!!!!!!!  Cheers other brother from an even different mother!

#33 RUSHHEAD666

RUSHHEAD666

    My name is Earl

  • Members
  • 30019 posts
  • Gender:Male
  • Location:California

Posted 07 August 2015 - 01:10 AM

View Postx1yyz, on 06 August 2015 - 09:46 PM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 04:55 PM, said:

View Postx1yyz, on 06 August 2015 - 10:18 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 06 August 2015 - 03:47 AM, said:

View Postx1yyz, on 04 August 2015 - 09:25 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

Same here.  It was the best show I've ever seen.

RUSHHEAD666 said:

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

I'm right there with you.  There is no way I could *not* see this band again if they did more shows.

Let's go together Rush Girl!  :)  I'm single!

I am not, though.

HAHAHA!  All the good ones are taken!

I have no idea how to date!  Oh well!

Cheers!

:cheers:

Cheers to my dear!!

#34 Rushman14

Rushman14

    Mr. Hollywood

  • Members *
  • 11059 posts
  • Gender:Male
  • Location:Los Angeles

Posted 07 August 2015 - 09:41 AM

View PostRUSHHEAD666, on 07 August 2015 - 01:09 AM, said:

View PostRushman14, on 06 August 2015 - 05:44 PM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 05 August 2015 - 03:23 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 05 August 2015 - 02:07 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

Come Hell or High Water.  I don't give a shit.

Forever RUSH

RUSH IS FOREVER!
I am at 60 shows myself. Indeed just a drop in the bucket...

No fuckking way!  We both live in Concord and we both have seen RUSH 60 times?

We are brothers!

Triplets. The Forum marked exactly 60 shows for me starting with AFTK in '77

That's incredible!!!!!!!!!!  Cheers other brother from an even different mother!

:cheers: :haz: :codger:

#35 RUSHHEAD666

RUSHHEAD666

    My name is Earl

  • Members
  • 30019 posts
  • Gender:Male
  • Location:California

Posted 08 August 2015 - 12:39 AM

View PostRushman14, on 07 August 2015 - 09:41 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 07 August 2015 - 01:09 AM, said:

View PostRushman14, on 06 August 2015 - 05:44 PM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 05 August 2015 - 03:23 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 05 August 2015 - 02:07 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

Come Hell or High Water.  I don't give a shit.

Forever RUSH

RUSH IS FOREVER!
I am at 60 shows myself. Indeed just a drop in the bucket...

No fuckking way!  We both live in Concord and we both have seen RUSH 60 times?

We are brothers!

Triplets. The Forum marked exactly 60 shows for me starting with AFTK in '77

That's incredible!!!!!!!!!!  Cheers other brother from an even different mother!

:cheers: :haz: :codger:

RUSH ON MUTHA FUKKA!!!!!  LIFE IS SHORT!!!  I will live alone!!  Thank God or whoever I have Rush in my life.  No need for a second wife!

I've been on a Rush Marathon at home.  I've been playing two Rush albums on my drums a night.  Studio only.  I'm having a blast.  
Playing drums to Rush music makes me happy and makes me strong.
Most other albums to play to are boring to me.

Sorry Cream Pie Theater fanbois, I don't care playing along to the camel spitter.  Boring actually.

So I'm up to "Signals"

I wil probably play up to "Test For Echo" but I'm not sure.  I will openly say this again.  I hated it when Neil went To Freddie.  He fuckked up Neil's real drum style.

JMO!!!!!!

Fuckk traditional grip.

Go matchstick!!!

GRIP IT AND RIP IT!!

Oh well!

What the fukk do I know?

Well I know I can play Rush music on my f***ing drums and I am no where near as good as some of you drummers on here.

If I put in the time I could do it really to a tee.  I have all the buzzers and bells.

I just need to put in more hours.

Cheers and Rush on!

What is this thread?

No wonder my wife is leaving me.  I'm being a fuckking selfish drumming prick.  I'm Mike Portnoy.  Thank God I'm taller!!

#36 Rushman14

Rushman14

    Mr. Hollywood

  • Members *
  • 11059 posts
  • Gender:Male
  • Location:Los Angeles

Posted 08 August 2015 - 01:25 PM

View PostRUSHHEAD666, on 08 August 2015 - 12:39 AM, said:

View PostRushman14, on 07 August 2015 - 09:41 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 07 August 2015 - 01:09 AM, said:

View PostRushman14, on 06 August 2015 - 05:44 PM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 05 August 2015 - 03:23 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 05 August 2015 - 02:07 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

Come Hell or High Water.  I don't give a shit.

Forever RUSH

RUSH IS FOREVER!
I am at 60 shows myself. Indeed just a drop in the bucket...

No fuckking way!  We both live in Concord and we both have seen RUSH 60 times?

We are brothers!

Triplets. The Forum marked exactly 60 shows for me starting with AFTK in '77

That's incredible!!!!!!!!!!  Cheers other brother from an even different mother!

:cheers: :haz: :codger:

RUSH ON MUTHA FUKKA!!!!!  LIFE IS SHORT!!!  I will live alone!!  Thank God or whoever I have Rush in my life.  No need for a second wife!

I've been on a Rush Marathon at home.  I've been playing two Rush albums on my drums a night.  Studio only.  I'm having a blast.  
Playing drums to Rush music makes me happy and makes me strong.
Most other albums to play to are boring to me.

Sorry Cream Pie Theater fanbois, I don't care playing along to the camel spitter.  Boring actually.

So I'm up to "Signals"

I wil probably play up to "Test For Echo" but I'm not sure.  I will openly say this again.  I hated it when Neil went To Freddie.  He fuckked up Neil's real drum style.

JMO!!!!!!

Fuckk traditional grip.

Go matchstick!!!

GRIP IT AND RIP IT!!

Oh well!

What the fukk do I know?

Well I know I can play Rush music on my f***ing drums and I am no where near as good as some of you drummers on here.

If I put in the time I could do it really to a tee.  I have all the buzzers and bells.

I just need to put in more hours.

Cheers and Rush on!

What is this thread?

No wonder my wife is leaving me.  I'm being a fuckking selfish drumming prick.  I'm Mike Portnoy.  Thank God I'm taller!!

Thats awesome to hear you are on a Rush marathon! I thought you officially bailed after Clockwork Angels.

Not awesome to hear about the wife :(  

Hang in there broseph.

#37 troutman

troutman

    My views are fishy

  • Members *
  • 44549 posts
  • Gender:Male
  • Location:Anchorage, Alaska

Posted 08 August 2015 - 04:26 PM

View PostRushman14, on 06 August 2015 - 05:44 PM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 05 August 2015 - 03:23 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 05 August 2015 - 02:07 AM, said:

View PostRUSHHEAD666, on 04 August 2015 - 01:28 AM, said:

View PostCygnusX-1Bk2, on 03 August 2015 - 06:08 AM, said:

Yep, me too. Echos of old applause did me in. In Houston I was teary from Jacob's Ladder through Hemispheres into Cygnus and Xanadu even.

Hell yeah buddy!  I can't stop thinking about that LA Forum show.

60 shows is nothing man in the big spectrum of Rush but man my last show was the greatest show I have ever seen.  EVER

If they play in New York or Toronto some year I will be there for all shows.

Come Hell or High Water.  I don't give a shit.

Forever RUSH

RUSH IS FOREVER!
I am at 60 shows myself. Indeed just a drop in the bucket...

No fuckking way!  We both live in Concord and we both have seen RUSH 60 times?

We are brothers!

Triplets. The Forum marked exactly 60 shows for me starting with AFTK in '77

Oh yeah!!! :codger: :haz:

#38 losingit2k

losingit2k

    Setlist Swami

  • Members *
  • 7471 posts
  • Gender:Male
  • Location:Miami
  • Interests:Music, Movies, Sports

Posted 19 August 2015 - 10:43 PM

I so wish I was there. Unfortunately I'll have to wait to relive Losing It on the Live DVD/ Blu-ray! Hopefully it's not the end! I remember so many people claiming that this song would be such a downer live. I'm so glad they were all sooooooo wrong as it turned out to be a highlight! to the point they played it an additional 3 times during the tour!

:dweez: :chickendance: :dweez:



Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users